City Café 2

City Café 2

City Café 2

Piața Presei

Funcțiune: café-restaurant
Suprafață utilă: 145m2
Durată execuție: 60zile
Costuri construcție: –

Cafenea-bistrot la parterul turnului sudic din complexul The Gate – Piata Presei, realizata dupa modelul pilot din aeroportul Henry Coanda.

Route 66

Route 66

ROUTE 66

aeroport Henri Coandă – plecări

Funcțiune: Cafe-Restaurant
Suprafață desfășurată totală: 200m2
Durată execuție: 3luni
Costuri construcție:160.000eur

“Route 66” este un restaurant de tip “american diner” amplasat in terminalul nou de plecari al aeroportului Henry Coanda, intre cele doua sasuri principale de acces. Prin tema s-a cerut reproducerea anilor ’60, iar provocarea a fost folosirea elementelor tipice de arhitectura exterioara in designul interior.
Elementele de limbaj si culorile sunt specifice designului american, tema excluzand orice optiune de “europenizare” a proiectului.
Proiectul a fost executat in 2012

Boungiorno+City Cafe

Boungiorno+City Cafe

Buongiorno+City Cafe

str. Eremia Grigorescu nr. 10

Funcțiune: TEATRU+BISTROT+CLUB
Suprafață desfășurată totală: 100m2
Durată execuție: 30zile
Costuri construcție: –

O pereche de unitati de tip “self-service” in zona libera din aeroportul Henry Coanda, proiectate si realizate in 2012. Siglele, dupa cum se vede si din imaginile din proiect, nu ne apartin. In rest, toate materialele sunt “adevarate”: panouri din lemn incleiat, caramida aparenta, blat acrilo-mineral, decor fata bar din lemne sparte.

Refuel

Refuel

REFUEL

aeroport Henri Coanda

Funcțiune: Restaurant-Braserie
Suprafață utilă: 200m2
Durată execuție: 2luni
Costuri construcție: 160.000eur

“Refuel” este primul dintr-o serie restaurante proiectate in 2012. Este situat in incinta aeroportului Otopeni, in zona libera (airside). Conceptul de baza este acela de “Live Cooking”, respectiv prepararea mancarii in fata clientului. Centrul restaurantului este linia de servire, organizata pe segmente dedicate diferitelor tipuri de gastronomii – salate, pizza, grill, paste, cofetarie. Materialul dominant de finisaj este lemnul, folosit atat pe suprafete verticale cat si la tavane.